Najwyższa jakość świadczonych usług oraz ciągłe doskonalenie jest nadrzędnym celem Nordtrans Thermo Sp. z o.o. Polityką jakości naszej firmy jest prowadzenie działalności na poziomie gwarantującym spełnienie oczekiwań i wymagań naszych Klientów, a przez to utrzymanie opinii wiarygodnego, godnego zaufania partnera. Uznajemy jakość za fundamentalny czynnik satysfakcji Klientów i przewagi konkurencyjnej. W tym celu w Nordtrans Thermo Sp. z o.o. został wdrożony Zintegrowany System Zarządzania zgodny z wymaganiami norm:

• ISO 9001:2015 – dotycząca zarządzania jakościąkliknij aby pobrać

• ISO 14001:2015 – dotycząca zarządzania środowiskowegokliknij aby pobrać

• HACCP – dotycząca zarządzania bezpieczeństwem żywnościkliknij aby pobrać

Polityka jakości – kliknij aby pobrać

Firma Nordtrans Thermo otrzymała Certyfikat Kwalifikowanego Przewoźnika TransQ.
kliknij aby pobrać

Nordtrans Thermo od 2005 roku jest:
• Członkiem Polskiej Izby Spedycji i Logistyki-PISiL,
• Narodowym członkiem International Federation of Freight Forwarders Associations „FIATA” w Zurychu,
• European Organisation for Forwarding and Logistics w Brukseli.”CLECAT”

Przynależność do organizacji daje nam nie tylko pewność bycia na bieżąco z aktualnymi zagadnieniami z dziedziny spedycji i logistyki, ale także możliwość podnoszenia naszych kwalifikacji